tirsdag den 27. december 2011

Væk fra julemaden!


Puha jeg er ved at være SÅ træt af julemad! Det har forfulgt mig i alt for mange dage nu.... Men heldigvis blev der sat en stopper for det her til aften! Der stod nemlig hjemmelavet sushi på bordet<3 Som jeg så fint selv har været i gang med at lave ;-) Sushi er jo virkelig bare fantastisk! Jeg elsker det simpelthen så meget. Heldig er jeg skam også, da vi skal have det i morgen når min mormor og morfar komme forbi med nogle venner og deres russiske forældre :-) Mumsmumsmums!

5 kommentarer:

  1. Super lækker blog du har dig! er nu fast læser, håber det bliver gengældt, da jeg tror min blog vil falde i din smag:-)

    SvarSlet
  2. fed blog!
    kig forbi, vi kan jo evt. følge hinanden:)
    blog-owls.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fin blog du har dig lavet!

    X

    /Ditte
    edgyfeather.com

    SvarSlet
  4. Rigtig skønne billeder- det ser jo bare alt, alt for lækkert ud altså! Er selv en sucker for sushi! Og i øvrigt en meget, meget fin blog :-)
    Signe, http://downwithbirdie.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Mums! Jeg elsker Sushi!! Fin blog du har dig! :D

    SvarSlet