mandag den 12. december 2011

Christmas time

Åh jeg fryder mig tanken om de snart så få dage til juleaften! December måned er fantastisk! Ikke nok med at jeg har fødselsdag d.7, så er det bare ekstremt hyggeligt og lige noget for mig.
Man går og pynter huset med små juledekorationer i dagen op til jul, og så har man en undskyldning for at spise lidt ekstra usundt ;-)
Julen er indbegrebet af hygge, og der går ikke en dag her hjemme uden kalenderlyset er tændt, julelyset udenfor er tændt eller uden ekstrem hygge - gerne med en kop te og nogle vaniljekranse!



For ikke meget mindre end en time siden stod jeg ude i køkkenet med min dejlige mor og lavede havregrynskugler, kan slet ikke vente med at smage dem. Det var så hyggeligt, det er virkelig ting som dette der gør julen helt fantastisk!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar