fredag den 16. december 2011

That one love





De fleste hundeejere kender til den kærlighed man har til sin hund. For mig er Thia der altid, hun står altid logrende i døren når jeg kommer hjem fra skole, og er altid klar på at blive leget lidt med. Hun er virkelig mit et og alt, den søde lille hund <3
Hun er 9 år og vi har haft hende siden hun var en lille hvalp, så et stærkt venskab har jeg da knyttet til hende. Så er der så lige det med de 3 ture der om dagen, kan lige så godt sige at jeg ikke altid er lige glad for det. Men nogle dage er det bare dejligt at kunne trække i nogle gummistøvler (i det her vejr) og gå en lang tur, bare lade tankerne flyde. Og så er hun så fantastisk venlig og altid kærlig mod mennesker og katte for den sags skyld! Hendes navn betyder ''Livets gave'' og er svahilisk :-)

6 kommentarer:

  1. Super søde billeder og jeg kender alt for godt til det der med kærligheden til sin hund! Jeg synes din blog er super fin, så jeg vil da klart blive fast læser. Du kunne tage et smut forbi min, så kunne vi måske følges? http://cassandramarburger.blogspot.com/
    Knus♥.

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have! Jeg tager da selvfølgelig lige et smut forbi din blog :-*

    SvarSlet
  3. super skøn blog.
    følger dig nu, håber du vil smutte forbi min blog og gøre det samme? :-)
    http://clarasfantasyworld.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Mange tak Clara, jeg smutter lige forbi din blog :-*

    SvarSlet
  5. hej, hvor jeg bare sidder og tænk det lige så godt kunne have været mig der skrev det, for jeg havde det på helt samme måde til min hund. Desværre er hun død af en sjælden sygdom :'(
    Håber du vil tage et smut forbi min blog.
    /http://sofiehoegh.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Ej hvor forfærdeligt! Jeg kan slet ikke forestille mig hvor grusomt det må være :-(
    Jeg vil helt sikkert tage et kig forbi din blog, gør det lige med det samme :-*

    SvarSlet