onsdag den 21. december 2011

Julegaver og sushi!

Øv øv øv. Ingen billeder i dag, ville ellers have taget et billede af min fantastiske sushi tallerken, men glemte alt om det. Nå. I dag har jeg været inde i byen med mine forældre for at klare de sidste julegaver, og for at få min far til at pege på nogle ting han ønsker sig... Den mand har ingen ønsker! Men vi fik dog klaret alle andre gaver, og fik købt en lille en til min far, i smug ;-)
Eftersom vi ikke var hjemme på min fars fødselsdag d. 16 (jeg var til fest, mine forældre var ude og spise ved nogen), kunne vi ikke fuldføre vores fødselsdags regel. Som går ud på at man skal give mad i byen ;-) Derfor valgte vi at gå ind og spise sushi ved Sushi+ på Åboulevarden, det var så lækkert!
Nu sidder jeg så her hjemme foran computeren og slapper lidt af, selvom jeg ved at der ligger noget fysik jeg burde begynde at lave. Men det må simpelthen blive i morgen!
Har i ellers haft en god dag? :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar