tirsdag den 20. december 2011

Og så var det d. 20


Er jeg den eneste der syntes at december er gået utrolig hurtigt? Jeg føler virkelig at det aller højest er en uge siden jeg gik og ventede på at det blev d. 7 december - hvor jeg havde fødselsdag. Og nu er det d. 20! Tiden den flyver da afsted! I dag har jeg ærlig talt ikke lavet noget som helst, bare ligget på sofaen og slappet af. Tog mig dog sammen til at lave 6 julestjerner og efter maden smuttede mor og jeg lige en tur i Magasin for at klare min kusines fødselsdagsgave. Nu ligger jeg i sengen - igen, og ser: Tror du stadig på Julemanden? Elsker den film <3 
I må undskylde at mine indlæg ikke er så spændende for tiden, skal nok prøve at gøre noget ved det! :-)

1 kommentar:

  1. har det på helt samme måde! ;-)

    Picture-that-aj.blogspot.com

    SvarSlet