mandag den 19. december 2011

                                               trøje & skjorte H&M bukser Gina Tricot ur Christina London
Jeg beklager meget for de ikke helt så gode billeder, men det var det bedste jeg kunne gøre i dag.

Det der med ferie er nu egentlig ret skønt! Man har mulighed for at sove længe, så skønt! I dag var det dog ikke helt så længe da jeg skulle have klaret nogle indkøb med min far, og nogle få andre ting. En tur på lossepladsen, i Elgiganten, i IKEA og en tur på en shawarma king i Århus senere sidder jeg nu her hjemme i sengen med en kop te og hører noget musik. Jeg har besluttet at lade mig selv nyde de første dage med ferie ved at bare slappe af, og så må jeg begynde at tænke på min fysik eksamen om nogle dage - kan simpelthen ikke magte at læse op allerede! Jeg er ved at have styr på mine julegaver, mangler dog lige til min gode veninde og min meget besværlige mormor, men det regner jeg med at få klaret onsdag :-)
Hvad med jer? Nyder i julen, og ferien (hvis i er så heldige) ;-)

4 kommentarer:

  1. Rigtig fint look! Elsker skjorte/strik outfits ;)

    SvarSlet
  2. Mange tak! Det gør jeg virkelig også selv ;-)

    SvarSlet
  3. Sikke en fin blog! Er godt nok imponeret :-) Og mange tak for din kommentar på min blog ;-)
    Kærligst G <3.

    SvarSlet
  4. Lækkert outfit! Er ret misundelig på dit ur, det er godt nok fint!
    Du kunne måske tage et smut forbi min blog hvis du lyster- http://outofcategory.blogspot.com/

    SvarSlet