torsdag den 15. december 2011

Complications

Gud hvor er det dog frustrerende! Jeg kan ikke være logget ind på youtube med min youtube-konto imens jeg er online med min mail på blogger.com... Skal hele tiden logge af og på, især fordi jeg altid har en playlist kørende, er jeg den eneste med disse problemer? Træls er det i hvert fald!
Så bliver man nødt til at bruge 2 forskellige browser, ej men altså..

I dag har jeg stort set ikke lavet andet end at sidde med en dansk aflevering som jeg med god samvittighed lige har kunne sende, så er den sidste aflevering klaret, og jeg er klar til ferie! I morgen er jeg så heldig kun at skulle være i skole i 1,5 time, hvis ikke mindre + jeg skal møde 10. WIN ;-)

Jeg er så klar på ferie! Fysik eksamen er ved at stige mig til hovedet, alt det snak om det er i hvert fald. Så nu skal jeg bare lige have et par fridage og så skal jeg vel igang med at terpe. Men det skal dog heller ikke gå ud over det dejlige ved at have juleferie :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar