torsdag den 15. december 2011

Im in loooove



Når det kommer til mig og tøj. Det er så fantastisk! Jeg falder altid for meget mere end jeg har penge til, og det står ret stille med noget arbejde for tiden, så er ved at være flad.
Men alligevel kunne jeg da ikke lade vær med at sidde og kigge på alle de flotte ting på www.nelly.com, og der er jo fri fragt indtil d. 23/12! ;-)
Vil virkelig gerne eje ALLE de ting jeg har sat på min ønskeliste, nu kan jeg så bare håbe at jeg enten får noget af det, eller at jeg snart har råd til at købe det hele! :-*

Kom hid! Dear Santa <3




4 kommentarer:

  1. Mange tak for de gode råd! Det er altid lige lidt svært at komme igang :-)

    Og tak ;-)

    SvarSlet
  2. Oh ja! Det ser meget bedre ud, tusind tak! :-)

    SvarSlet
  3. Selv om jeg endnu ikke har læst så mange af dine inlæg, ser det ud som om du har en mega sød blog!
    -Elsker den grå bluse :)

    Kyys Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Mange tak skal du have! Jeg er også selv helt vild med den! :-D

    -Knus

    SvarSlet