onsdag den 14. december 2011

Hygge i Århus by

I dag tog jeg bussen ind til byen for at mødes med min søde veninde Juliane. Det var smadder hyggeligt, vi fik virkelig snakket godt og grundigt! ;-) Når man ikke ser hinanden så tit, har man i hvert fald masser at fortælle. Men det er også bare super hyggeligt at gå og snakke. Vi fik ikke det købt det helt store, jeg kom kun af med sølle 99 kr! Men er også gået i spare mode for tiden, efter et alt for højt forbrug.....
Men det var en super hyggelig dag, og så findes der jo bare intet bedre end at kigge på tøj - med godt selskab! <3

                                                  Købte denne lille sag i Bik Bok ;-)


Så vil jeg lige smide et billede op af mit outfit for i dag, så i kan se hvad jeg har rendt rundt i :-)

                       blazer H&M bukser Gina Tricot t-shirt & bælte Pieces halskæde Black lily ur Christina London
                         

5 kommentarer:

  1. Hold kæft hvor er den halskæde fed!! :O
    - Er det længe siden du har købt den? Dit outfit er super nice! :-D

    Er blevet fast læser af din blog. Du er velkommen til at kigge forbi min også.

    Knus Amanda.
    - http://fashionphotograpy.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have! Er også selv helt pjattet med den!
    Jeg købte den til et lagersalg som Mentor og Black lily holdt d.7 december i Århus. Tror det var den sidste der var, men måske du kan tjekke deres hjemmeside? http://www.blacklilyshop.dk/

    Tak for fast læser, kigger bestemt forbi din blog :-*

    SvarSlet
  3. Tusind tak for tippet, der vil jeg kigge efter den :-*

    SvarSlet
  4. Er det denne her: http://www.blacklilyshop.dk/product/danger-long-halskaede-257/

    Synes dog din ser meget federe ud! <3 men det kan godt bare være billedet på deres hjemmeside?

    SvarSlet
  5. Yes, det er den :-D
    Tror bare at det er billedet, du kan jo se hvordan den ser ud på mit billede :-*

    SvarSlet