tirsdag den 13. december 2011

Just chilling

Efter dagen i dag som har stået på museumsbesøg, fitness og madlavning (RISENGRØD<3) er jeg bare klar til at flade ud foran tv'et med en kop te og tallerken med alt muligt lækkert! Burde sådan set skrive min dansk aflevering færdig som er til torsdag, men NCIS og Bones på tv3 lyder lige den tan bedre... Selvom jeg nok bliver nødt til at skrive lidt på den i aften. Og så er der jo også julekalender! Bliver nødt til at zappe lidt frem og tilbage indtil julekalenderen er slut, man kan ikke gå glip af NCIS eller julekalenderen ;-)

I morgen står det på hygge med min søde veninde Juliane, i Århus. Jeg glæder mig utrolig meget, men ved på forhånd at jeg simpelthen ikke har råd til at købe mere, har brugt alt for mange penge på det seneste! Så fra min side af bliver det ikke det store shopping, bare en utrolig hyggelig dag med en god veninde. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar